14 Aralık 2019, 00:19:55

TFF 2. Lig 17. Hafta | Samsunspor'umuz - 1922 Konyaspor | 14 Aralık Cumartesi, 13.30


Oraya Çok Yakıştı!

Başlatan mehmet yılmaz, 23 Şubat 2011, 19:59:54

« önceki - sonraki »

mehmet yılmaz

Rahmetli Teoman'ın evinin olduğu sokakta bulunan Bizim Market'in sahibi Umut Özen adlı Samsunsporlu bir kardesimiz, bize ulaşarak, bir Samsunspor bayrağı yaptırmak istediğini söyledi. Fiyat almış bir yerlerden ama resmen kazık atmaya çalışmışlar. Sağ olsun, Ali Akyol devreye girdi ve 4-10 m. ebatındaki bayrağı oldukça makul bir fiyata ayarladı onlara. O sokaktaki esnaflardan çok güzel bir hareket geldi ve tam da o köşeye çok yakışan bir Samsunspor bayrağı asıldı evin hemen yanı başına...

Emeği geçenlere teşekkür ediyoruz.














Serkan

Abi kiliseden aşşağı inerken bir bayrak asılmış rahmetli teoman abinin resmi var altında ufak bir şekil de ? bizle bir ilgisi var mı ?

mehmet yılmaz

23 Şubat 2011, 20:09:17 #2 Son düzenlenme: 23 Şubat 2011, 20:15:41 samsuni
O bayrakla ilgili bilgimiz var Serkan, bir arkadaş vasıtasıyla izin istediler biz de sevinerek kabul ettik. Bağdat Caddesi esnafının bayrağı o da...

Serkan

bende çok mutlu oldum zaten gördüğümde ..

fat55

süper olmuş.ah teoman abi şu günleri bir görebilseydin.ama bizi görüyorsun sen.inanıyorum.güzel insan. samsunspor_x samsunspor_x samsunspor_x samsunspor_x samsunspor_x

Forvetim

Nur içinde yat Teoman kardeşim, esnaf arkadaşımızdan ve emeği geçenlerden Allah razı olsun

eren55

Samsuni,şayet sorun olmazsa bayrağın kaç liraya yaptırıldığını paylaşabilir misin?

mehmet yılmaz

Alıntı yapılan: eren55 - 23 Şubat 2011, 21:51:03
Samsuni,şayet sorun olmazsa bayrağın kaç liraya yaptırıldığını paylaşabilir misin?


900 lira istemiş bir yer ancak bayrak ve yazı ile birlikte eğer yanılmıyorsam 350 liraya hallettirmiş arkadaşlar. Akyol net fiyatı biliyor, doğrusunu yazar.

emre

çok güzel hareketler bunlar..ne yakısmıs teoman abimin ismi.

bu şehirdeki bilinç çok güçleniyor,helal olsun   samsunspor_x  samsunspor_x

kalptenþimþek

900 lira isteyen arkadaşa burdan böylee.. sevgilerimi gönderiyorum...

celebi


Akyol

Yakışan yere yakışan şekilde olmuş nur içinde yat Teoman abi...

Bayrak için bana gelen arkadaş önce 10x6 yapalım dedi sonra fikir değiştirdi 10x4 e indirdi bu bayrağın yazısıda dahil 300 lira mal olduğunu söyleyebiliriz. Tabii bayrak ebatı ve yazı karakter sayısı arttıkça fiyatta artacaktır...

900 Lira fiyat çeken şeref özürlülere kapak olsun BİZ SAMSUNSPOR'luyuz ya siz?

mehmet yılmaz

Aynı ebatlarda, belki biraz daha büyük bir bayrak da site oalrak biz yaptıracağız.

Üstünde "Burası Her Yer Değil; Samsun / www.samsunspor.biz" yazacak. Aranızda benim evim işlek sayılabilecek bir yerde, bayrağı bu caddeye asar, sahip çıkar bir sorun olduğunda ilgilenir ve gerektiğinde de alıp tekrar size ulaştırabilirm" diyen kimse var mı beyler?

Akyol


Akyol

Ben varım yazdım ama evleri daha merkezi yerde olan bayrağımızı daha güzel muhafaza edeceğine inanan arkadaşlarımızda isimlerini yazsınlar lütfen.