16 Aralık 2019, 07:33:25

TFF 2. Lig 17. Hafta | Samsunspor'umuz - 1922 Konyaspor | 14 Aralık Cumartesi, 13.30


SS.biz Genclik Call of duty birlikteligi...

Başlatan Dartagnan, 28 Nisan 2010, 00:57:48

« önceki - sonraki »

YaşarDoğu

BU oyun age of emprires gibi bişi miydi?

supernatural_55

yok abi oyunda belli tarzlar var.ya tek kişi kendine oynuyo ya takım olarak puan hesaplanıyo vurulan adama göre,bayrak korumaya ve diğer takımın bayrağını kendi bölgene getirmeye böylece puan almaya çalışıyosun falan.karşındaki adamları vuruyosun hilf life counter gibi oyunların daha efektleri güçlü ve ilerlemiş farklı bi versiyonu gibi bişey

YaşarDoğu

Anlaşıldı kardeşim sağolasın, size iyi eğlenceler.

Dartagnan

abı senı de beklerız :D ama stratejı ıstersen de bı ara yaparız :d yuzuklerın efendısı falan abı :d

Dartagnan


mehmet yılmaz

Alıntı yapılan: supernatural_55 - 29 Nisan 2010, 00:51:31
abi bildiğiniz bilgisayarda savaş oyunu ;)


Savaşma, yemek ye!

Kadim Antik Kavak İmparatoru XXXI. Marathoneoux

AntZ

Abi bunu da yazalım, tribün terörünün kaynağı burda  :D

55JNR55

;D Sabotagee mükemmel, Yavuz asıl sabotage'ı ben int cafeden çıkınca yaptım :D

SSBiz Gençlik


maraton

cumaya gelin desem toplanıp gelmezsiniz... kafirler.. hadi görev cağırıyor !!!  ;)

Serkan

yazın benide kan ihtiras gözyaşı olan her yerdeyim:p

55JNR55

katılım oldukça oynanır 2'ye 2 sarmıyo yavuz yaa ;D ;D daha kalabalık olursa belki yenerler bizi :-X :-*

Dartagnan

nasıl ama bıldıgımız harıtalarda pes ettıler :D

55JNR55

arkadaş siz oyunu yemişsiniz artık bilmediği harita yok selim'in o yüzden kafasına göre kitliyo bi de silah kurma işi çok saçma ben anlamam etmem ama normal'de specOps'la neler yapıyorum biliyosunuz yani ;D ;D

Jnr.Serkan

Alıntı yapılan: 55JNR55 - 30 Nisan 2010, 16:23:31
arkadaş siz oyunu yemişsiniz artık bilmediği harita yok selim'in o yüzden kafasına göre kitliyo bi de silah kurma işi çok saçma ben anlamam etmem ama normal'de specOps'la neler yapıyorum biliyosunuz yani ;D ;D

melih abi bende oynarım uyar...pekanlamam ama takıma uyum sağlarım:) ne zaman yarınmı oynıcaz