19 Ekim 2019, 06:06:33

Samsunspor'umuzun maçlarını 10 TL karşılığında internet ve akıllı tv üzerinden canlı izleyebileceksiniz.
Samsunspor TV: http://canli.samsunspor.org.tr


Samsunspor.biz Genel Sohbet Odası

Başlatan berusa55, 09 Ağustos 2008, 14:50:52

« önceki - sonraki »

Sercan

Alıntı yapılan: **KaR6** - 06 Aralık 2009, 14:27:43
o da iyiymiş onu görmedim ben :) konturum yok zaten, iyi oldu :)


Görüntü çok iyi... 8)

**KaR6**

bende açılmadı, sanırım java yok ben de, yukluyorum hemen umarım bi sıkıntı olmaz :)

Sercan

Alıntı yapılan: **KaR6** - 06 Aralık 2009, 14:32:41
bende açılmadı, sanırım java yok ben de, yukluyorum hemen umarım bi sıkıntı olmaz :)


Yok olmaz kardeşim...Bende var java

**KaR6**


Sercan


**KaR6**

explorer ın canına kurban olim :) mozilla açmıyomuş :)

Sercan

Alıntı yapılan: **KaR6** - 06 Aralık 2009, 14:41:39
explorer ın canına kurban olim :) mozilla açmıyomuş :)


Görüntü çok iyi ya.Burdan devam bundan sonra...

**KaR6**


55.hakan

Alıntı yapılan: 55sercan55 - 06 Aralık 2009, 14:26:51
Kardeşim hem kredi kartı hemde 32 kontör = 5 tl karşılığında alabiliyormuşsun.Aldım bende yayının başlamısını bekliyorum ;)
kontörle alacam ben şimdi de hangi şebekeyi kabul ediyolar avea var mı

Sercan

Alıntı yapılan: hakanelgun - 06 Aralık 2009, 15:06:23
kontörle alacam ben şimdi de hangi şebekeyi kabul ediyolar avea var mı


Yok abi Turkcell...

55.hakan


cgr

Bir İlker Yasin klasiği ,

"Bir kafaaaa goooolll , Kafa değilll golllll..."

Bkz. Bjk-Cska maçı 86.dk :D

Serpico

yav bu ilker yasini şampiyonlar ligine  spiker olarak cıkaran zihniyeti anlamıyorum ... adam uyur gibi anlatıyor izleyecek olanı da uyutuyor . Nefret ettigim spikerlerden birisi digeri de emre tilev :)

Jnr.Serkan

ben birşey sorcaktım bilen varsa burda bilgi verirse çok sevinirim.
Bilgisayarımda Sanırım Virüs Programı yok.virüs programı indirmek istiyorum bana önerebileceğiniz bir site varmı.burdan virüs programı indirmek için link falan paylaşırsanız çok makbule geçicek

Tufan

tuareg bunlar ücretsiz tan sürüm olan en iyi 2 program bilgisayarı kasmaz. bilindik tüm virüsleri trojanları bulur siler.
avira
http://www.free-av.de/en/trialpay_download/1/avira_antivir_personal__free_antivirus.html

avg free
http://free.avg.com/us-en/download