TFF 1. Lig 5. Hafta MS | Samsunspor'umuz 0:3 İstanbulspor


FM 2013

Başlatan cembaba, 06 Kasım 2012, 22:32:09

« önceki - sonraki »

sersa

Tam anlamıyla hayal kırıklığı  :-X saçma sapan türkçesi dışında hiç bir artısı yok oyunun. En başta 3d oyun motoru o kadar kötü ki adamlar koşmuyor sanki buz pistinde kayıyor hele bi uzaktan şut çekme hevesleri var adamların sormayın gitsin bir maçta en az 25-30 şut çekmiş oluyor takım fakat bunların neredeyse %80 i taça veya korner direğinin yanından auta gidiyor. Oyunun zorluğundan bahsetmiyorum bile zaten Türkiyedeki yabancı sınırlaması önce 6 ya sonra 5e düşüyor adam gibi yabancı oynatamıyoruz bu yüzden beş para etmez yerli futbolculara trilyonlar istiyorlar en basitinden daha 2. sezonda fenerbahçe gaziantepten muhammet demiri 38 trilyona aldı, serdar azizi sercan sarareri vb. siz düşünün. Beşiktaştan berat çetinkayayı istedim samsunsporuma adamın değeri 120.000 olmasına rağmen 3buçuk milyon fiyat çektiler. Ayrıca sürekli bir sakatlık furyası var her maçta maç içerisinde en az 2 adamınız sakatlanıyor hafta içinde idmanlarda sakatlananlar hariç. Sonuç olarak; adamlar boşuna 30 tl ye indirmemişler demek ki oyun kötü bari en azından sürümden kazanalım diye al_sana al_sana al_sana

FaTiH_HaN

Alıntı yapılan: sersa - 14 Şubat 2013, 21:08:46
Tam anlamıyla hayal kırıklığı  :-X saçma sapan türkçesi dışında hiç bir artısı yok oyunun. En başta 3d oyun motoru o kadar kötü ki adamlar koşmuyor sanki buz pistinde kayıyor hele bi uzaktan şut çekme hevesleri var adamların sormayın gitsin bir maçta en az 25-30 şut çekmiş oluyor takım fakat bunların neredeyse %80 i taça veya korner direğinin yanından auta gidiyor. Oyunun zorluğundan bahsetmiyorum bile zaten Türkiyedeki yabancı sınırlaması önce 6 ya sonra 5e düşüyor adam gibi yabancı oynatamıyoruz bu yüzden beş para etmez yerli futbolculara trilyonlar istiyorlar en basitinden daha 2. sezonda fenerbahçe gaziantepten muhammet demiri 38 trilyona aldı, serdar azizi sercan sarareri vb. siz düşünün. Beşiktaştan berat çetinkayayı istedim samsunsporuma adamın değeri 120.000 olmasına rağmen 3buçuk milyon fiyat çektiler. Ayrıca sürekli bir sakatlık furyası var her maçta maç içerisinde en az 2 adamınız sakatlanıyor hafta içinde idmanlarda sakatlananlar hariç. Sonuç olarak; adamlar boşuna 30 tl ye indirmemişler demek ki oyun kötü bari en azından sürümden kazanalım diye al_sana al_sana al_sana


Hocam transfer ücretleri anormal gibi görünse de oyunun içinde pazarlık, ikna gibi faktörler var, mesela hiç para vermeden topçuda alınabiliyor, 3.5 trilyon çekilen bir futbolcu 1 trilyona alınabilir çok rahat, sakatlık konusuna gelince antrenman programı yapmazsan tüm futbolculara mevkilerine, fiziksel özelliklerine bakılmaksızın aynı program uygulanır, antrenman programını iyi ayarlarsan sakatlık problemin ortadan kalkar, örneğin kırılgan bir oyuncunun iş yükünü %80 yaparsan o topçu paso sakatlanır ve kondisyonu da hiçbir zaman %100 olmaz. Oyun hakkında senin olumsuz olarak gördüğün şeyler aslında fmciler bu oyunu oynama sebebi, ne kadar fazla ayrıntı varsa o kadar oyun gerçekçi oluyor.

sersa

Alıntı yapılan: FaTiH_HaN - 14 Şubat 2013, 21:17:23
Hocam transfer ücretleri anormal gibi görünse de oyunun içinde pazarlık, ikna gibi faktörler var, mesela hiç para vermeden topçuda alınabiliyor, 3.5 trilyon çekilen bir futbolcu 1 trilyona alınabilir çok rahat, sakatlık konusuna gelince antrenman programı yapmazsan tüm futbolculara mevkilerine, fiziksel özelliklerine bakılmaksızın aynı program uygulanır, antrenman programını iyi ayarlarsan sakatlık problemin ortadan kalkar, örneğin kırılgan bir oyuncunun iş yükünü %80 yaparsan o topçu paso sakatlanır ve kondisyonu da hiçbir zaman %100 olmaz. Oyun hakkında senin olumsuz olarak gördüğün şeyler aslında fmciler bu oyunu oynama sebebi, ne kadar fazla ayrıntı varsa o kadar oyun gerçekçi oluyor.


Tamam kardeşim biliorum zaten ben de fm yi cm01-02 den beri oynayan birisi olarak fm serisinde bu kadar saçmalığın bir arada oldugu bi oyununa rastlamamıştım. Mesela en son maçta 3 tane adamım sakatlandı biri hakan arslan biri yenal biri de sağ bek muslu nalbantoglu ve zaten o sırada bunlar gibi 3 futbolcum sakattı maçtan sonra bi rapor her biri en az 3 ay yok neyse dedik bi tık yaptım continue dedim pat bi mesaj daha devre arasında bütçeyi baya bi kastırarak aldığım adam da sezonu kapattı şimdi sol bekte turgay sağ beke yiğit gökoğlan defansif orta sahada da roberts le oynuyorum ;D ;D ;D
Antrenmanla alakalı zaten iş yükü %30 civarında ama yine de adamlar dökülüyo valla.. Ha bi de maçlarda alınan aşırı saçma sonuçlar var ki evlere şenlik türkiye kupasında konyasporu( ptt liginden bir alta düşmüştü) 1-0 yenerken hiç bir değişiklik yapmadığım halde (ben de süper ligdeyim) son 15 dk.da 6 tane yedim ve elendim neredeyse ağlayacaktım o derece :D :D :D

FaTiH_HaN

Alıntı yapılan: sersa - 14 Şubat 2013, 21:31:52
Tamam kardeşim biliorum zaten ben de fm yi cm01-02 den beri oynayan birisi olarak fm serisinde bu kadar saçmalığın bir arada oldugu bi oyununa rastlamamıştım. Mesela en son maçta 3 tane adamım sakatlandı biri hakan arslan biri yenal biri de sağ bek muslu nalbantoglu ve zaten o sırada bunlar gibi 3 futbolcum sakattı maçtan sonra bi rapor her biri en az 3 ay yok neyse dedik bi tık yaptım continue dedim pat bi mesaj daha devre arasında bütçeyi baya bi kastırarak aldığım adam da sezonu kapattı şimdi sol bekte turgay sağ beke yiğit gökoğlan defansif orta sahada da roberts le oynuyorum ;D ;D ;D
Antrenmanla alakalı zaten iş yükü %30 civarında ama yine de adamlar dökülüyo valla.. Ha bi de maçlarda alınan aşırı saçma sonuçlar var ki evlere şenlik türkiye kupasında konyasporu( ptt liginden bir alta düşmüştü) 1-0 yenerken hiç bir değişiklik yapmadığım halde (ben de süper ligdeyim) son 15 dk.da 6 tane yedim ve elendim neredeyse ağlayacaktım o derece :D :D :D

Sende bir şeyler garip gitmiş ama anlamadım. Birde ben henüz 2013 oynamadım ama genel olarak olumlu yorumlar geliyordu, son 15 dk da 6 tane yemen biraz ağır olmuş, defansı boşaltsan bu kadar yemezdin  :D

sersa

Alıntı yapılan: FaTiH_HaN - 14 Şubat 2013, 21:36:01
Sende bir şeyler garip gitmiş ama anlamadım. Birde ben henüz 2013 oynamadım ama genel olarak olumlu yorumlar geliyordu, son 15 dk da 6 tane yemen biraz ağır olmuş, defansı boşaltsan bu kadar yemezdin  :D

ben de aynen öyle dedim sorun bende mi acaba diye şöyle forumlarda sözlüklerde bi araştırma yaptım herkes lanet etmiş durumda neyse, hayırlısı olsun :D :D

SametYılmaz55

kalecilerin maça katkısı 0 :rulet: her yediğim atak gol oluyor neredeyse.biraz zor olmuş diğer FM'lere göre.birde oyuncular çok fazla koşuyor bütün taktik ayarlarını denedim ama çözemedim çok koşma işini :) kaleci bile her maç en az 4 km koşuyor :)   

hacettepeli

martın ilk haftası yeni güncelleme çıkacak yarıyıl transferleri falan eklenecek hatalar düzeltilecek beklemede kalın gençler.

SametYılmaz55

çok saçma şeyler oluyor oyunda.gs şampiyonlar ligi çeyrek final rövanşında Psg'yi 8-1 yenip yarı finale çıktı.sonraki sene fb şampiyonlar ligi yarı finalinde 2-0 yenildiği maçın rövanşında Real Madrid'i 3-0 yenip finale çıktı :rulet: oyundan soğudum daha yeni başlamışken :-X

hacettepeli

yeni patch yüklendikten sonra öyle olmaması lazım. 2.3 yüklü mü?

realfans

Arkadaşlar samsunsporu süper lige cıkarttım bana amc mevkisinde bi oyuncu lazım suan salih ucan var o mevkide  adam akıllı birisi gerek

SametYılmaz55

Dare Vrsic alabilirsen cuk diye oturuyor.uzaktan bombalıyor kaleyi resmen.alıp 1-2 sene sonra itelersin kesin birilerine :)

realfans

ortalama bi oyuncu ama suan kafamda ki oyuncu tarzı adam kaçıracak arapasla oyuncu ile kaleciyi 1-1 bırakacak bi oyuncu tarızı istiyorum :) bir nevi asist makinesi desek yeri :D

SametYılmaz55

o zaman Haris Medunjanin serbest kalıyor sezon sonuna

realfans

cok sağol suan tel avivde  ben 2013-2014 sezonundayım :D

SametYılmaz55

Alıntı yapılan: hacettepeli - 24 Şubat 2013, 14:05:35
yeni patch yüklendikten sonra öyle olmaması lazım. 2.3 yüklü mü?

kardeşim bu yeni patchi nasıl yükleyeceğiz :o