Doğan Erdoğan

Başlatan ahmetsefa55, 23 Ağustos 2012, 14:23:40

« önceki - sonraki »

Desiqner

Bu tweetler falan nolacak Doğanım :D
Kırmızı-Beyaz !

King1965

bune dıor bole floryayı gezdıkden sonra yasamadıgıma karar verdım demekle



Desiqner

Ağır galatasaraylı çocuk.
Galatasaraydan falan teklif gelse düşünmeden kaçar.attığı twitlere bak.
Karakterinin oturması dileğiyle kardeşim...

Kırmızı-Beyaz !

King1965

bızım samsundan öz cocuk cıkmaz



twitter

: ))

şu mesaj dursun burada. 2 eylül 2012  :-*

bizde ortam böyle

RT55

bende hep kendime sorardım niye liverpolda  doğmadım diye..bizde bu kafalardan gelecek bekliyoruz..bence bizim alt yapıda iyi hocaya değil samsun sevgisini aşılayacak öğretmenlere+psikoloğa acil ihtiyarç var..

erkutdem55

Yanlış yerde mi doğmuş?Gel de şimdi gıcık olma,neyse kötü bişey yazmıcam,içimden geçiricem sadece  :kafa: :kafa: :kafa: :kafa:

Kais

lan bırı bana nerelısın dıyınce Allah'a sukur Samsun'luyum dıyorum.sunlara bak ya yanlıs yerde dogmusuz falan dıyolar gerızekalı
Herkez Sever Biz Ölürüz SAMSUNSPOR'um

                                            I LOVE SAMSUNSPOR

5trawberry

Böyle adamlara vereceksin yolu gidecek.

King1965

verceksın odunu totosu kalkmıs yavsakların



ultrasamsun55

daha önce başka bi topice de yazmıştım alt yapıda durum vahim bu çocukların çoğu  samsungbf ,ultraslan samsun da takılıyolar yönetimdeki abilerimizin bu çocukları yola getirmeli özellikle bu konuda u13 u14 gibi daha alt kategorilerde dahada hissterilmeli adam gelmiş 17-18 yaşına bunlar daha gelmez imana

ismail

o yaşta adam olmanın değil de, istanbulun semt takımlarına transfer olup oradan da avrupaya gidip messi olabilmenin hayalini kuruyor kaşarlar nolcak..o yalakalığını yaptığı takım geçen sene bir yerlerini öperek takıma getirdiği necatiyi bir kez daha harcadı

samuray

bunları altyapıya alırken hangi takım tuttuğunu soracaksın yalan söylüyor olabilir araştırıp alacaksın sen samsunsporda biyerlere geleceksin gs li olduğunu haykıracaksın yuh ulan yanlış yerde doğmuşmuş kopile bak ya :kafa:

BigBadMama5552

Onun yanlış doğduğu yerde ben doğmak için neler vermezdim...
Bizim için aşk 10 harflidir: SAMSUNSPOR

Ertuğrul Sağlam

02 Eylül 2012, 19:28:54 #29 Son düzenlenme: 02 Eylül 2012, 19:52:03 Ertuðrul Saðlam
Twiter mesajlarini bakilirsa Mehmet Yilmaz'da bundan asagi kalmiyor....