14 Aralık 2019, 21:18:43

TFF 2. Lig 17. Hafta | Samsunspor'umuz - 1922 Konyaspor | 14 Aralık Cumartesi, 13.30


Bir Gün - Mehmet YILMAZ - Roza Yayınevi

Başlatan mehmet yılmaz, 18 Ocak 2012, 21:09:49

« önceki - sonraki »

masbene

Mehmet hoca perşembe günü inşallah Allahtan birşey olmazsa kitabı alabilirmiyim statta ?

supernatural_55

Mehmet abi ben de uygun bi zamanda ya da perşembe izin alabilirsem maçta alabilir miyim acaba?

mehmet yılmaz


berusa55

Kitabı dün akşam bir solukta okudum; eğer uzandıysanız bitmeden kalkamıyorsunuz  :evet:

İlk hikayesine göre gerek kurgu gerekse konu anlatımıyla, bölüm geçişleriyle kırk yıllık bir ustanın kaleminden çıkmış gibi bir eser olmuş. Son bölümlerde acaba gözleri nemlenmeyen "ah be ya demeyen" arkadaşımız oldu mu? Sanmıyorum. Gurbetteki dostlarımıza ufak ufak Samsun turu bile tattırılmış. Bazı teknik detaylar ve düşüncelerimi özelden Mehmet hocamın kendisiyle zaten paylaştım.

İkinci hikayenin de daha uzun soluklu olması dileğiyle tebrikler Mehmet dostum.  >l<

mehmet yılmaz

İlki böyleyse sonraları nasıl olur mu demek istiyorsun? :)

Seninle de paylaştım, aslında okurken siz ne hissediyorsanız, ( tebessüm, ağlamak, merak... ) aynılarını yazarken ben de hissediyordum. Özellikle duygu yoğunluğun fazla olduğu bazı satırları yazarken ben de çok gözyaşı döktüm.

***

Ayrıca birşey de paylaşmak istiyorum. Bu forumdaki herkes benim arkadaşım, dostum, bir bölümü de kardeşim gibi. Sonuçta "ben bir kitap yazdım, hadi bunu hatırım için alın" diyemem hiç bir zaman. Elbette sırf benim hatırım için alacak olan da olur ama ben hikayeme güveniyorum. Eksiklerini de biliyorum ama yine de bu hikayenin kitap olacak seviyede olduğuna inanıyorum.

sejoe

1- maratonton 15 adet
2- serkan 1 adet
3- curvass 1 adet
4- antz 1 adet
5- Serpico 1 adet
6- Kareas55 1 adet
7- Brigand 1 adet
8- Ahmet Denizci 1 adet
9- babasamsunlu 1 adet
10- de_brk7  1 adet (abi benimki de imzalı olsun)
11- ajan 1 adet
15 - cgr / 1 adet
12- umut 1 adet
13- masbene (ferdi)-1 adet
14- Tufan - 1 adet
15-RT55 2 adet (imzalı ltf)
16-kalptenşimşek 3 adet
17 - cgr / 1 adet
18-usare 1 adet
19-supernatural_55 1 adet
20-Aliİhsan     10 Adet
21-Kaya 1 adet
22-gkhn 1 adet
23-55erhan55 1 adet
24-berusa55 1 adet
25-Musti 1 adet
26-YaşarDoğu 1 adet
27-Doğan  5 adet (imzalarsın değilmi  Evet  )
28-Sevdam55 1 adet imzalı olmasını saygılarımla arz ederim (:
29-Sercan 1 adet
30-seydo 1 adet
31-Ayberk 1 Adet
32-emre  1 adet ( ben de imzamı istiyorum Mehmet abi  Smiley )
33-emrullah 1 adet imzalı isterim abi Smiley
34-cany 1adet
35-Desiqner 1 Adet ( Bende imzalı istiyorum hocam  )
36-yilmazselcuk55 1 adet
37-55cem55 1 adet
38-Kdc 1 adet
39-lucapicola 5 adet
40-feveran 1 adet
41-Burak 1 adet (Mehmet abi artık bir imza günü düzenler   )
42-ibo055 3 adet  imzayı unutma
43-Muhalif 1 adet
44-seko 1 adet
45-DESPOTE55 ( İmza günü yapman gerekicek sanırım hocam  )
46-Özkan 1 adet ( abi o kitap çok özel bi yere gidicek isme imzalı istiyorum senden )
47-kuzey55 1 adet ( tabi ki imzalı istiyorum )
48-Jnr.Serkan (İmzalı )
49-Ahmeti 1 adet ( imzalı )
50-clinteastwood 1 adet
51- heryerdesamsunlu 1 adet
52- SametYılmaz55 2 adet
53- Recep  5 adet
54- er55  1 adet
55- jurista  5 adet
56- 6-ertugrulsağlam 1 adet
57- istanbuldan 5 adet
58-kaptan 55 1 adet
59- YILDIRIM 2 adet (Bir tanesi kesin imzalı  )
60-Spartacus 10 Adet (İmzalamasan da olur...)
62-Fanli03 1 Adet
63-GençKozluklu 10 adet
64-miGar55 1 adet(imzalı)
65-alperen 1 adet
66-silopilimuhsin 1 adet
67-55JNR55 1 adet
68-Atakumlu55 1 adet
69-kefeli55 1 adet
70-sejoe 1 adet

Serkan

mehmet abi benim hayatımı yazabilirsin hiç bir patent teklif etmem : )

Doğru söylemek gerekirse güzel bir hikaye bekliyordum ; az bucuk kafamda kurmuştum da ama bu kadar  etkili olabileceğini beklemiyordum;

tebrikler abi bunun devamı gelmeli.

babasamsunlu


mehmet yılmaz

Alıntı yapılan: babasamsunlu - 31 Ocak 2012, 12:30:40
:peeh: :peeh: hiç beğenmedim. çok kötü.  :peeh: :peeh:




Yanlış sayfa birader
Babasamsunlu'nun "Sizi Sükunete Davet Ediyorum" adlı kitabı diğer bölümde :)

babasamsunlu

Alıntı yapılan: samsuni - 31 Ocak 2012, 14:20:32
Yanlış sayfa birader
Babasamsunlu'nun "Sizi Sükunete Davet Ediyorum" adlı kitabı diğer bölümde :)


ee öylemi.. pardon  :kanka:

Ahmeti


Hocam eline,emeğine ve yüreğine sağlık çok güzel bir kitap olmuş hem güldürdün hemde daha çok duygulandırdın beni.

mehmet yılmaz

Alıntı yapılan: Ahmeti - 01 Şubat 2012, 10:31:06
Hocam eline,emeğine ve yüreğine sağlık çok güzel bir kitap olmuş hem güldürdün hemde daha çok duygulandırdın beni.



Teşekkürler kardeşim. Özel mesajında epeyce birşeyler yazmışsın, doğal olarak burada paylaşmamak gerekirdi. Beğenmiş olman sevindirdi beni.

yilmazselcuk55

1- maratonton 15 adet
2- serkan 1 adet
3- curvass 1 adet
4- antz 1 adet
5- Serpico 1 adet
6- Kareas55 1 adet
7- Brigand 1 adet
8- Ahmet Denizci 1 adet
9- babasamsunlu 1 adet
10- de_brk7  1 adet (abi benimki de imzalı olsun)
11- ajan 1 adet
15 - cgr / 1 adet
12- umut 1 adet
13- masbene (ferdi)-1 adet
14- Tufan - 1 adet
15-RT55 2 adet (imzalı ltf)
16-kalptenşimşek 3 adet
17 - cgr / 1 adet
18-usare 1 adet
19-supernatural_55 1 adet
20-Aliİhsan     10 Adet
21-Kaya 1 adet
22-gkhn 1 adet
23-55erhan55 1 adet
24-berusa55 1 adet
25-Musti 1 adet
26-YaşarDoğu 1 adet
27-Doğan  5 adet (imzalarsın değilmi  Evet  )
28-Sevdam55 1 adet imzalı olmasını saygılarımla arz ederim (:
29-Sercan 1 adet
30-seydo 1 adet
31-Ayberk 1 Adet
32-emre  1 adet ( ben de imzamı istiyorum Mehmet abi  Smiley )
33-emrullah 1 adet imzalı isterim abi Smiley
34-cany 1adet
35-Desiqner 1 Adet ( Bende imzalı istiyorum hocam  )
36-yilmazselcuk55 1 adet Kitabı Aldı
37-55cem55 1 adet
38-Kdc 1 adet
39-lucapicola 5 adet
40-feveran 1 adet
41-Burak 1 adet (Mehmet abi artık bir imza günü düzenler   )
42-ibo055 3 adet  imzayı unutma
43-Muhalif 1 adet
44-seko 1 adet
45-DESPOTE55 ( İmza günü yapman gerekicek sanırım hocam  )
46-Özkan 1 adet ( abi o kitap çok özel bi yere gidicek isme imzalı istiyorum senden )
47-kuzey55 1 adet ( tabi ki imzalı istiyorum )
48-Jnr.Serkan (İmzalı )
49-Ahmeti 1 adet ( imzalı )
50-clinteastwood 1 adet
51- heryerdesamsunlu 1 adet
52- SametYılmaz55 2 adet
53- Recep  5 adet
54- er55  1 adet
55- jurista  5 adet
56- 6-ertugrulsağlam 1 adet
57- istanbuldan 5 adet
58-kaptan 55 1 adet
59- YILDIRIM 2 adet (Bir tanesi kesin imzalı  )
60-Spartacus 10 Adet (İmzalamasan da olur...)
62-Fanli03 1 Adet
63-GençKozluklu 10 adet
64-miGar55 1 adet(imzalı)
65-alperen 1 adet
66-silopilimuhsin 1 adet
67-55JNR55 1 adet
68-Atakumlu55 1 adet
69-kefeli55 1 adet
70-sejoe 1 adet

mehmet yılmaz

Kitabı okuyan pek çok kişiden gerçekten de güzel yorumlar aldım. Mutlu oldum. Okuyan herkese teşekkür ediyorum.

Bu sabahtan itibaren Endülüs Kitabevi ve Deniz Kültür'de satışa başlanmış.

emrullah

Mehmet  abi çok beğendim ve müthiş bir etki yarattı bende bu kitap eline yüreğine sağlık  :) İnşallah devamı gelir böyle güzel eserin  :)