17 Kasım 2019, 23:23:27

Samsunspor'umuzun maçlarını 10 TL karşılığında internet ve akıllı tv üzerinden canlı izleyebileceksiniz.
Samsunspor TV: http://canli.samsunspor.org.tr


Samsun'a Yeni Stadyum

Başlatan kuzey55, 17 Ocak 2011, 10:54:05

« önceki - sonraki »

GökhanÇağlar

evet bence de en mantıklısı stadı daha modern hale getirmek,bir de çevre düzenlemesi gerekiyor...

Ayberk

Bu arada biz koşu pistinden yakınıyoruz ya haklı olarak, bir de konyayı düşünün abi, iyi ki öyle değil. Onlarda bir de bisiklet pisti var :D

fındık

Keşke kale arkalarımızda Signal Iduna PARK (borussia dortmund) Stadı kale arkaları gibi olsa yüksek ve sahaya yakın

Ayberk


Ahmeti

iki kale arkası ve kapalı tiribün yıkılıp maraton gibi yapılması lazım ayrıca stad'ın dış cebhesi modernize adilebilir bide çatı stad'ı çok basık gösteriyor kısacası şu ihtiyarı gençleştirmeleri lazım.

Cihan3855

yeni modern stadyum gerekli bize..atatürku sehirne yakismiyor ilkel bi stadyum...teneke direkler..sogukda esen rüzgar.kucuk press koltuklar...disi harabe...yeni yeni stadyu gerekli....belediye akp hükmet akpye veriyoruz oyu hazir secimler gelmeden dügmeye basilmali...bizi neyimiz eksik..bizde bu pastadan pay alali  sehir icinde bi yere yapilmali....eski yerede avanta para nakit basan biseyler yapilmali...

ElbistanLı4655

Galatasaray'a Yardım Eden Hükümet..! Bizede Et Bizede..!

ElbistanLı4655


birolkys

Malatya ya bile stadayapıyorlar.Neden samsun a yapılmasın tam şu sıralar takım,şehir,taraftar ve siyasiler istim üzerindeyken  bu iş sıkı tutulmalı gerekirse imza kampanyaları düzenlenmeli vekillere her ortamda  bu konuda soru sorulmalı.

eren55

Bu şehrin adamakıllı bir stada ihtiyacı var.Öyle yama üstüne yama yapa yapa oyaladılar bu zamana kadar.Şöyle sahaya yakın geniş ve yüksek tribünler,bolca  turnike,çarşaf gibi zemin,10 numara akustik...Hak etmiyor mu bu şehir,bu taraftar bunları?Haa yeni bir stad yapılır mı?Yapılmaz.

Burak

Alıntı yapılan: ElbistanLı4655 - 17 Ocak 2011, 20:46:57
Biz Islıklamayız Hem Teşekkür Ederiz  :D :D


kardeşim ben ıslıklarım valla tutamam kendimi  ;) :)

ahmetsefa55

valla yapılan yorumları okudum ben uzuldum acıkcası.bırçoğunuz yenı stada gerek yok demıs.ama ben katılmıyorum.ve bu konuda hemfıkır olup bır sekılde sesımızı ılgılı yerlere duyurmalıyız dıye dusunuyorum.samsunumun trabzondan antalyadan bursadan eskısehırden kayserıden neyı eksık ? gormuyomusunuz almanya da bır statlar yapıldı.ınsanlar maclara gelmeye basladılar lıgın kalıtesı arttı.bu stat konusunda cok doluyum valla kusura bakmayın. :) ozellıkle kadır has stadını gordukten sonra ıyıce sinir olmaya basladım bu duruma.bızım nıye guzel bır stadımız olmasın  ;)

Ayberk

Valla bu konuyu akşam babamla bir konuştuk, fikrini söyledi ki olabilirliği çok yüksek bana göre. Sanayi alanını taşıdıkları zaman, orası TOKİ'ye devredilecek büyük ihtimalle dedi. Stadı zaten o durumda orada bırakmazlar, değerlendirmek isterler o alanı da dedi. İl Özel İdaresi de mülkiyeti kulübe verirse, stadyum arazisi konusunda muhattap kulüp olur, yeni stadyum yapma durumunda kalır TOKİ, benim fikrime göre üstüne para bile alması lazım Samsunspor'un, ama bu durumda Tekkeköy'e taşırlar bence stadı dedi.

Valla olur mu, olur! Ama 15 seneyi bulur. Sanayi kaldırılcak da, oradaki esnaf karşı dava açacak da....

KareAs55

Engin abi şimdi bir açıklama yapar 2 güne stad müjdesi gelir  :) :)   Stad etrafı düzenlendi , Store dedik oda oldu sıra stadda  :)

Burak

Alıntı yapılan: ahmetsefa55 - 18 Ocak 2011, 00:26:36
valla yapılan yorumları okudum ben uzuldum acıkcası.bırçoğunuz yenı stada gerek yok demıs.ama ben katılmıyorum.ve bu konuda hemfıkır olup bır sekılde sesımızı ılgılı yerlere duyurmalıyız dıye dusunuyorum.samsunumun trabzondan antalyadan bursadan eskısehırden kayserıden neyı eksık ? gormuyomusunuz almanya da bır statlar yapıldı.ınsanlar maclara gelmeye basladılar lıgın kalıtesı arttı.bu stat konusunda cok doluyum valla kusura bakmayın. :) ozellıkle kadır has stadını gordukten sonra ıyıce sinir olmaya basladım bu duruma.bızım nıye guzel bır stadımız olmasın  ;)


bazende gerçekçi olmak gerekir sanırım. Eğer sağlam bir hayırsever bir işadamın yada lobin yoksa kimse bedavaya stad yapmaz. geseye dahi ali sami yen'in kullanım hakkından vazgeçmek koşulu ile yaptılar. bence stadımızın yeri şahane. ayrıca çok methedilen rize stadının etrafı da bomboş. gıda meşr. satış noktalarının bizden bir farkı yok. saat 3 te store kapalıydı mesela maça 4 saat kala. o yüzden kendi şahsım adına revize edilecek bir stad tercihimdir. Avrupa'daki mesele kültür farklılığından kaynaklanıyor. Adamlar ellerinde bira ile maç seyrediyorlar  ;) stadlarda publar var vs.vs.