16 Kasım 2019, 04:56:13

Samsunspor'umuzun maçlarını 10 TL karşılığında internet ve akıllı tv üzerinden canlı izleyebileceksiniz.
Samsunspor TV: http://canli.samsunspor.org.tr


DVD Film Tavsiyesi

Başlatan edmontdante, 25 Şubat 2009, 12:51:42

« önceki - sonraki »

Sercan


Sercan



Aynı günlerda Avrupa'nın başka bir köşesinde Teğmen Aldo Raine (Brad Pitt), Yahudi askerler tarafından kurulan bir grubu düşmana karşı misilleme yapma amacıyla organize etmektedir. Düşmanları tarafından "Piçler" yakıştırmasıyla bilinen Raine'ın grubu, Nazi Almanyasının önde gidenlerine zarar verme misyonunu üstlenmiştir. Bu amaçla, Alman sinema oyuncusu ve gizli ajan Bridget Von Hammersmark (Diane Kruger) ile işbirliği yaparlar.Shasoanna'nın kendi intikamını alma planlarını yaptığı bir sinema salonunun çatısı altında hepsinin kaderleri kesişecektir.

Film olarak gayet güzel.Fakat her fırsatta yahudilerin ezildiğini gösteren filmleri yapanlar Filistin'de ki masum insanlara yapılanları hiç düşünmüyorlar mı?

Sercan



Hapishaneden çıktıktan sonra kendine yeni bir yol çizmeyi düşünen Carlito Brigante. Ona en zor dönemlerinde yardımcı olan avukatı David Kleinfeld. Carlito'nun sevgilisi Gail.
Carlito hapishaneden çıktıktan sonra sevgilisi Gail ile birlikte kendine yeni bir hayat kurmayı düşlemektedir. Ancak geçmişi Carlito'nun yakasını bırakmaz. O ne kadar geçmişinden soyutlanmaya çalışsa da avukatının hataları ve eski dostları onu bırakmaz.


Fazla söze gerek yok.Şiddetle tavsiye edilir :D :D

Serpico

Krallar gibi mi olmek istiyorsunuz o zaman krallar gibi oleceksiniz:) Carlito brigante

çerkez55


**KaR6**

uzun, zombieland diye bi film çıktı, ben izledim, komedi gibi.. fena sayılmaz aslında 10 uzerinden 5 verdim, izle istersen :)

bi de ada dugunu diye bi film geliyo.. ilk Turk zombie filmi, o da komedi gibi olacak, en iyi makyaj odulleri almıs şimdiden, kaçırma bak..

Akyol

Bana şöyle uçak kazası yaşanan konusu uçak olan gerilim-aksiyon filmi tavsiye edecek biri var mı?

Sercan

Alıntı yapılan: Akyol55 - 27 Ocak 2010, 21:20:56
Bana şöyle uçak kazası yaşanan konusu uçak olan gerilim-aksiyon filmi tavsiye edecek biri var mı?


Lost'un ilk bölümü ;D ;D

YaşarDoğu

Savior-Savaş Günahları


imdb notu7.2/10
Yapım:1998 ABD
Tür:Dram, Savaş
Yönetmen:Predrag Antonijevic
Süre:1 saat 43 dakika.
Başrollerdeki Oyuncular:Dennis Quaid, Stellan Skarsgard, Nastassja Kinski, John Maclaren ,Natasa Ninkovic.


Şuan izlemeye koyuldum , film ile ilgili yorumu izledikten sonra yapıcam.



Dartagnan

guzel gorunuyor abı ınsallah ıcerıgıde bı o kadar guzeldır ;)

Kaya

Bence güzeldir sonuçta natashalarla dolu bir film :P şaka bir yana başrol oyuncusu için bile izlenir

Sercan

Alıntı yapılan: iak5529 - 29 Ocak 2010, 02:23:55
Bence güzeldir sonuçta natashalarla dolu bir film :P şaka bir yana başrol oyuncusu için bile izlenir

Harbiden var mı kardeşim natasha?  ;D ;D :P :P

Kaya

Alıntı yapılan: 55sercan55 - 29 Ocak 2010, 02:30:22
Harbiden var mı kardeşim natasha?  ;D ;D :P :P


Başroldeki bayan oyuncuların isimlerine bakmanı tavsiye ederim kardeşim  ;D

YaşarDoğu

29 Ocak 2010, 12:04:30 #373 Son düzenlenme: 29 Ocak 2010, 12:07:50 YaþarDoðu
Alıntı yapılan: YaşarDoğu - 29 Ocak 2010, 02:05:30
Savior-Savaş Günahları


imdb notu7.2/10
Yapım:1998 ABD
Tür:Dram, Savaş
Yönetmen:Predrag Antonijevic
Süre:1 saat 43 dakika.
Başrollerdeki Oyuncular:Dennis Quaid, Stellan Skarsgard, Nastassja Kinski, John Maclaren ,Natasa Ninkovic.


Şuan izlemeye koyuldum , film ile ilgili yorumu izledikten sonra yapıcam.






Zaman olarak Bosna Savaşı sırasında yaşanan vahşeti ve dramı anlatmaya çalışmışlar, yalnız vahşeti anlatmışken dram yanlı anlatılmıştır.Bosnalı müslümanların Sırplar tarafından katledildiği o yıllar (92-95) ı konu alan Filmin başrollerindeki Joshua Rose / Guy  ( Dennis Quaid  )  bir Fransız Jejyoner olarak  Sırbistan a asker olarak gelir.(Yalnız bana Birleşmiş Milletlerin bir askeri gücü olarak orda bulunduğu hissiyatı verdi.)Vahşet açıkca gösteriliyor (çocukların öldüürlmesi) , dram ise Sıprlı bir bayanın savaş sırasında esir düştütkten sonra başına gelenleri anlatıyor.Ben filmin Türk  müslümanları aşağıladı kanısındayım.Tavsiye edemiyeceğim.Filmin bir kaç yerinde Türk lafzı da geçiyor zaten.

Yönetmen ;Predrag Antonijevic  ( sırp )

filmin yapımcısı ; Oliver Stone  ( Gece yarısı ekspresi filminin de senaryo yazarı)

 Velhasıl arkadaşlar film , Türk Müslümanlarını terörist gibi göstermiştir.

SSBiz Gençlik

Alıntı yapılan: **KaR6** - 13 Ocak 2010, 01:47:39
uzun, zombieland diye bi film çıktı, ben izledim, komedi gibi.. fena sayılmaz aslında 10 uzerinden 5 verdim, izle istersen :)

bi de ada dugunu diye bi film geliyo.. ilk Turk zombie filmi, o da komedi gibi olacak, en iyi makyaj odulleri almıs şimdiden, kaçırma bak..



Zombielandi izledim... Zombi filmleri kaçmaz tabi.

İlk Türk zombi filmini heyecanla bekliyorum zaten Mustafa... :P ;D :)