22 Kasım 2019, 04:49:33

Samsunspor'umuzun maçlarını 10 TL karşılığında internet ve akıllı tv üzerinden canlı izleyebileceksiniz.
Samsunspor TV: http://canli.samsunspor.org.tr


İş Bankası Samsunspor kredi kartı..

Başlatan timofte, 12 Nisan 2005, 19:47:57

« önceki - sonraki »

mehmet yılmaz

Alıntı yapılan: babasamsunlu - 15 Ekim 2009, 20:42:46
vay anasını bu işbankasının müdürü i..nemidir nedir :) niye bana  öle dedi..neyse eğer devam ediyorsa  temin edelim abicimm..ama logo da bir problem olduğundan bahsetmişlerdi...??


Valla orasını bilemiyorum ama bizim harcağımızdan %0.7 oranında para Samsunspor'a gidiyormuş... Fuat Köktaş da demese yine de inanmazdım.

Jnr.Serkan

ramazan ayında yeşilyurt ta samsunspor kredi kartı satılıyordu görmüştüm...18e girince alırız artık :))

babasamsunlu

binde  7 iyi bir oran abi.. bu konuda kampayayı yeniden canlandırabilirsek çok faydalı bir iş yapmış oluruz  o zaman...

Oflu

Su bizim Samsunspora para degil iyi bir ekonomist lazim...

serkancengiz

Teşekkürler arkadaşlar kullanmaya devam Samsunspor kredi kartlarını. Minumumda olsa katkı sağlıyorsak Samsunsporumuza şükürler olsun.

harbisamsunsporlu5517

içimdekileri yazıya dökebilsem bırakın kredi kartı desteğini samsunsporumuza resmi sponsor olurlar tum karabulatlrda bır anda dagılır gıder gucum yetse keske içimdekileri yazmaya

harbisamsunsporlu5517

yazıyı hazırladım inş bundan sonraki sürecte olumlu gelişmeler bizleri bekler ;D

Sercan

Alıntı yapılan: harbisamsunsporlu5517 - 20 Ekim 2009, 14:48:28
yazıyı hazırladım inş bundan sonraki sürecte olumlu gelişmeler bizleri bekler ;D


İnşallah kardeşim...

babasamsunlu

Konuyu yeniden canladırmak gerekiyor şu günlerde sanırım..
Malum  Samsunsporumuz harekelendi ama borçlar yerinde saymaya devam ediyor..
Bu kredi kartı kampanyasından da Samsunsporumuzu hatrı sayılır meblağ ödeniyor..Bizde elimziden geldiğin ce erkutdem55 arkadaşımızla beraber biraz araştırdık bu kampanyanın devam ettiğini halen daha bankaca Samsunsporumuza para ödendiğini öğrendik..

dedik ki bu kampanyadan haberi olmayanlar vardır..Sitedeki bir çok arkadaşımızın olduğunu biliyorum ama olmayanlar varsa bizler erkutdem55 ile beraber onlara yardımcı olalım dedik..Bu kredi kartlarından almak isteyen arkadaşlarımız bizle irtibata geçebilir veyahut İşbankasının meydan da bulunan şubesinde başvurabilir..

3 kuruş 3 kuruştur arkadaşlar .. Zaten elinizden geleni yapıyorsunuz biliyorum ama 10 kişi 10 klişidir.. etrafınızda gücü olan tanıdıklarınıza da bunu anlatıp ne kadar çok kişiye ulaştırırsanız o kadar çok faydalı olmuş olursunuz..

mehmet yılmaz

Benim duyduğum da kulübün İş Bankası'na olan borcu bitmiş, kredi kartı uygulaması devam ediyormuş ve oradan belli bir miktar Samsunspor'a gidiyormuş. Bende yaklaşık 4 yıldır var ve kullanıyorum; imkanı olan herkesin alması, aldırması iyi olacaktır.

King Of The North

Alıntı yapılan: samsuni - 12 Mart 2010, 15:59:05
Benim duyduğum da kulübün İş Bankası'na olan borcu bitmiş, kredi kartı uygulaması devam ediyormuş ve oradan belli bir miktar Samsunspor'a gidiyormuş. Bende yaklaşık 4 yıldır var ve kullanıyorum; imkanı olan herkesin alması, aldırması iyi olacaktır.

Elimizdeki maximum kartını  Samsunspor logolu olanla değiştirirler mi acaba?

mehmet yılmaz

Alıntı yapılan: Sapına Kadar 55 - 12 Mart 2010, 16:08:48
Elimizdeki maximum kartını  Samsunspor logolu olanla değiştirirler mi acaba?


:) Sorularınız için Babasamsunlu ve Erkutdem' müracaat ediniz efenim  ;D

babasamsunlu

Alıntı yapılan: Sapına Kadar 55 - 12 Mart 2010, 16:08:48
Elimizdeki maximum kartını  Samsunspor logolu olanla değiştirirler mi acaba?


Öğrenip cevabı yazıyorum...

King Of The North


babasamsunlu

Şimdi şöyle bir durum var...O şekilde olmuyor ancak yeni bir kart talep edebiliyorsun eğer gücün varsa..yada eskisini iptal ettirip yenisini isteyebiliyorsun..eskisi iptal olmadan yenisi gönderilmiyor eğer herhangi bir riskin varsa..

Risk yoksa kart var  risk varsa kart yok :)