TFF 1. Lig 5. Hafta MS | Samsunspor'umuz 0:3 İstanbulspor


SAMSUNSPOR'umuz - Trabzon maçları

Başlatan fat55, 09 Aralık 2004, 21:56:29

« önceki - sonraki »

Kais

banada dün rizeye giderken 40 yaşlarında bir abi anlattı.biz trabzona gittik dayak yedik ama onlar burda 10 katı dayak yediler diye.

europe_55

Arkadaslar sabredelim...
ALLAHIN IZNIYLE BÜYÜK SAMSUNSPOR YENIDEN DOGACAK...
O zaman simdi bize laf atanlari görecegiz...
Sunu unutmayalim: EFSANELER ÖLMEZ, SAMSUNSPOR HIC ÖLMEZ.
Cünkü SAMSUNSPOR sadece bir efsane degil yasam tarzidir...

HoliganSamSunLu

bende bu maçla ilgili resimler haberler vs çok avrdı kitapçık halinde ama bir türlü bulamıyorum bulsam fotoları eklicem

edmontdante

Alıntı yapılan: HoliganSamSunLu - 16 Mart 2009, 18:25:14
bende bu maçla ilgili resimler haberler vs çok avrdı kitapçık halinde ama bir türlü bulamıyorum bulsam fotoları eklicem


Kardeşim ne yaptın sen.Ne yap ne et bul bunları

HoliganSamSunLu

18 Mart 2009, 01:24:11 #49 Son düzenlenme: 30 Mayıs 2011, 21:19:58 samsuni
Alıntı yapılan: edmontdante - 16 Mart 2009, 19:33:45
Kardeşim ne yaptın sen.Ne yap ne et bul bunları


valla çok vardı usta hatta ts yi 3-1 yenmişiz manşetler maç kriterleri taraftar fotoları falan bir sürü vardı bulucam eninde sonunda birinemi verdim diye düşünüyorum aklıma bir türlü gelmiyor ta bir arşiv gs yi yendiğimiz maçlar sonra ts maçında alınan ceza ve çorumda onanan maçlar tarfayrın federosonu protesto fotoları falan çok güzel bir arşiv ama bulamıyorum işte bulur bulmaz buaray eklicem zaten

King Of The North

Benim aklımda kalan;maçtan sonra eski otogarın orada 61 plakalı bir doğanslx'in kullanılmaz hale getirilişi idi tabi içindekiler de canlarını zor kurtarmıştı.Polisler bizi alıp eski havaalanının orda bırakmışlardı:) ne günlerdi ya.

kýrmýzýbeyaz55


harbisamsunsporlu5517

09 Haziran 2009, 19:56:51 #52 Son düzenlenme: 11 Haziran 2009, 23:24:21 samsuni
stad tıklım tıklım dolu  gercekten muhtesem bir atmosferdi sanki şampiyonluk macı oynuyormuşuz gibi buyuk taraftarımız çılgınca inletıyordu 19 mayısı

2005-2006 9.HAFTA SAMSUNSPOR-TS gol 1


2005-2006 9.HAFTA SAMSUNSPOR-TS gol 2

2005-2006 9.HAFTA SAMSUNSPOR-TS gol 3

BÝR SEVDADIR SAMSUNSPOR

O gunleri yine yasayabilecekmiyiz.ozledik o atmosferleri.yeter artik nasil ayaga kaldiracaksak kaldiralim bu gururumuz samsunsporumuzu.hic bu kadar zor yıllar gecirmemisti samsunsporumuz.lanet olsun terkedilmis batmak uzere olan bir gemi gibiyiz.nerde bu  genis kravatli yaldizli takim elbiseli samsunlu beyler?

europe_55

Cok ama cok özledik...

Bunlari yazmaktan da yorulduk ama artik birseyler olmali...
Her yil ayni cile ve her yil daha da kötüye giden bir SAMSUNSPOR!  :(

Sadece Samsunspor

bu maç bize mehmet yılmazın gol attığı maçmıydı ?

kaptan 55


Kodalak

Askerdeydim o zaman kendi bölüğümde değilde başka bir bölüğün gazinosunda seyretmiştim içerisi tranzonsporlu doluydu goller geldikçe ben seviniyordum onlar deliriyor,bişide yapamıyorlardı,çıkarken gene koyduk dedim hepten çıldırmışlardı ;D ;D

Gazinodan çıktım Babamı aradım Babamda bende sevinçten havalara uçuyorduk.

BÝR SEVDADIR SAMSUNSPOR

Ah ulan AAAH.koca samsunspor bank asya da harcaniyor.boyle giderse de harcanacak bir sey kalmayacak sonunda.super lige bir cikabilsek te,millet asalet gorse

Tiryakiler55

ach $u yankiya bakin gooooooooooool haykiri$ina... offfffff yaki$ir be samsunum... nerelerdesin