Gece yoklaması

Başlatan Sadece Samsunspor, 30 Aralık 2007, 03:13:59

« önceki - sonraki »

bezgınbekır

walla ben burdayimda kimse yok herhalde  :D

veis

ya siz hiç uyumazmısınız arkadaşlar :P
YANLIZ SAMSUNUN KADINLARI ERKEK EVLAT DOĞURUR

bezgınbekır

saat 1.11 ve istanbul yolundyim su otobuslere kablosuz interneti kim koyduysa Allah razi olsun  :D :D yol biter iz biter SAMSUNSPOR aşkı asla bitmez!!!

Sempatik Bengülü

saat 01:43 herkeze iyi geceler

gnc bengülü

10 Temmuz 2008, 16:04:07 #34 Son düzenlenme: 10 Temmuz 2008, 16:06:24 gnc bengülü
Alıntı yapılan: sempatik bengülü - 10 Temmuz 2008, 01:43:09
saat 01:43 herkeze iyi geceler

hayrola kuzen o saatte uyumamışsın uyku tutmadı herhalde ;D  :P
SAMSUNSPOR BURSA TARAFTARLAR DERNEĞİ

Sadece Samsunspor

saat 02.00 bugün güzel birgündü başkan adayı çıktı inş. yeni günde güzel haberler bekliyorum

hayırlı geceler samsunsporlu arkadaşlarım
BURASI HER YER DEĞİL ŞEHR-İ SAMSUN...

CeLiL_55


Sadece Samsunspor

saat 03.20 iyi geceler
BURASI HER YER DEĞİL ŞEHR-İ SAMSUN...

celebi

valla arkadaşlar siz bir alemsiniz ya ;D
ÖNEMLİ OLAN KİM OLDUĞUM DEĞİL 
ÖNEMLİ OLAN YAPTIĞIM ŞEYLERİN BENİ
DİĞERLERİNDEN AYIRMASIDIR

ERKEK ADAMIN TUTTUĞU TAKIM KİMLİĞİNDE YAZAR..........

SamsunluReis

saat 00:27 bende burdayım :D
 Aşk-ı Memleket      
TeRKeTMeDi SeVDaN BiZi

bezgınbekır

reis bende burdayim ayni zamanda yoldayim  :)

SamsunluReis

hayırdırr kardeşş ne yoluu bu arada saat 00:55
 Aşk-ı Memleket      
TeRKeTMeDi SeVDaN BiZi

forzasirinler

01:27 her zaman nöbetteyiz!

SamsunluReis

samsunspor için gerekirse hiç te uyumayızz bu arada saat ler 01:55 ii gösteriyoo
 Aşk-ı Memleket      
TeRKeTMeDi SeVDaN BiZi

forzasirinler

aynen reis dediğin gibi 02:01