Freddy Plumain

Başlatan _SoN_, 18 Ağustos 2020, 21:42:33

« önceki - sonraki »

mehmet yılmaz

O kadar kötü ki, maç kadrosuna bile giremiyor. Ahmethan'dan bile kötü olmayı başarmak da ayrı bir meziyet olsa gerek

Elyesa

bolgesel amaotorde bile oynatmam bunu

eprianu

06 Ocak 2021, 11:11:09 #47 Son düzenlenme: 06 Ocak 2021, 14:11:19 eprianu
Gyasi ve Plumain'in bu kadar kötü performans sergilemelerinin arkasında bir sebep olmalı. İkisi de şu ana kadar gördüğümüz en kötü yabancı futbolculardan. Gyasi beklediğimizin çok altında olsa da kıpırdanma gösterdi ama Plumain'de hiçbir şey yok.

SSKLA

Alıntı yapılan: SSKLA - 03 Eylül 2020, 23:49:42nedense antrenman görüntülerinde falan çok da mutlu değilmiş gibi bir hava sezdim, hayırlısı olsun.

bak dedim dedim ne oldu şimdi :D

Lakin ben bu vatandaşı bi yönden sevdim. Dedim ki madem gidiyor bana bi faydası dokunsun. Instagramdan yazdım bana bi maç forması verebilir misin diye. İkiletmedi tamam dedi, forma giyemediğinden sebep olsa gerek Store'da tüm baskılarını yaptırıp kendi bedenine uygun olan formadan yaptırmış. Sonra bana dedi gel store Pazartesi 5:45'te formanı vereyim. Dedim eyvallah hacı dayı. Bi de adamı 10-15 dakka store'un önünde beklettim trafikten ötürü, hiç gıkını çıkarmadan beklemiş, formamı verdi, arabası da Golf. Yani iyi niyetli biri, üzgün üzgün takılmasına ve bi halta yaramamasına üzüldüm. Ama biraz da top oynasaydın be biraderim...

AhmetDenizci


Sadece Samsunspor

Bu da simdi atabey gibi show yapar. Neyse yapsa da degismez hic begenmedim