Samsun-Ankara hızlı tren hattı ve Samsun-Ankara Otoban projeleri....

Başlatan kayacan, 22 Temmuz 2009, 20:07:11

« önceki - sonraki »

BÝR SEVDADIR SAMSUNSPOR

Alıntı yapılan: 35ama55 - 25 Temmuz 2009, 12:13:14


diyorum ..

diyosun ..

Herşeye vahşice,düşmanca cevap vermenin alemi yok , güzellikleri dile getirdik diye Trabzon şakşakçılığı ile kimseyi suçlayamazsın .. Her yazılana , her yoruma cevap vercem diye , yazdıklarının kalitesini düşürme ..

Konuyu baştan takip ettin mi sanmam , çünkü işin okumak değil sadece yazmak ve konuşmak .. Sadece Samsunspor adlı üye Doğu Karadeniz gezisine çıkacağını söylediği için bu bahis açıldı , durduk yere Trabzon'a sevdalı olduğumuzdan değil ..




kardeşim dikkat ettiysen konunun ilk açılışında benim mesajım var ve ne demek istediğimi orda anlattım.ama daha sonra konu saptırıldı.madem öyle söyleyeyim.benim cevabın doğu karadenize tatile gidecek arkadaşa karşı değil.orda biri doğu karadeniz iyi dedi bende batı karadeniz güzel dedim.ben ofusu adlı arkadaş ta,batı karadenizin güzel olmayıp doğu karadenizin kiliselerini yaylalarını detaylı bir şekilde anlatmaya kalkmış.ben de bu sadece bu arkadaşa cevaben,konuyu saptırma her konuyu da trabzon lehine bağlama dedim.ben hiç kimsenin güzellik ve zevk anlayışını yargılama hakkını kendimde bulmuyorum.ve de aynı şekilde kimsenin de benim fikirlerimi çürütmek gayretinde olmasını da istemiyorum.dikkat edersen olayın ilk başlangıcı adam benim mesajıma alıntı yaparak gözünü aç deyip bana coğrafya dersi veriyor.adam asacaksanız olayın kaynağına inip ilk adamdan başlayın.iyi o zaman herkese cevap vermeyelim diye susayım milletin ts ve diğer karadeniz illeri sempatizanlığı mesajlarını okuyayım?

binikalamadım

arkadaşlar lütfen konuya dönelim hızlı tren otoyol ayrıca deniz ulaşımı dedim hiç ses yok

BÝR SEVDADIR SAMSUNSPOR

Alıntı yapılan: binikalamadım - 25 Temmuz 2009, 16:45:24
arkadaşlar lütfen konuya dönelim hızlı tren otoyol ayrıca deniz ulaşımı dedim hiç ses yok
arkadaşım güzel fikirler bunlar.hepimizin samsunumuz için olmasını arzuladığımız projeler bunlar.ama bizim vurdum duymaz kış uykusuna yatmış çakma vekiller ve her alanda samsunu dışlamaya çalışan diğer karadeniz illeri bürokratlarıyla olacak iş değil?gönül ister ki bu güzelim ovamızda sanayisinden tarımına ulaşımından tarihine kadar her şey dört dörtlük olsun.ama bu sistem deki insanlarla olmuyor ve de olamayacak?

kayacan

Gelen yanıtları yayınlamaya devam ediyorum.Yorumu size bırakıyorum..Ayrıca ben yolun otoyola dönüştürülmesini istemedim.İlave otoyol yapılması neden düşünülmüyor demiştim.Tam okumamışlar demekki.

Alıntı
İlgi   : 08.07.2009 tarihli e-postanız.

   İlgi e-postanızda konu edilen Ankara-Samsun Yolu'nun otoyola dönüştürülmesi yönündeki talebiniz incelenmiştir.

   Sözkonusu yolun üzerinde 2008 yılındaki en yüksek ortalama günlük trafik 14,771 taşıt/gün olarak tespit edilmiştir. Bilindiği üzere Ankara-Samsun Yolu 2x2 ve yer yer 2x3 bölünmüş yol olarak hizmet vermektedir. Karayollarının geometrik standartlarının belirlenmesinde (2x1, 2x2, 2x3, otoyol vs.) kapasite, trafik güvenliği, maliyet ve bütçe imkanları, mevcut ve gelecekteki trafik artışları, kamulaştırma, topografya ve çevresel özellikler gibi pek çok unsur etkili olmaktadır.Ankara-Samsun Yolunun geometrik ve fiziki standartlarının otoyola dönüştürülmesi yönündeki öneriniz yukarıda verilen etkenler çerçevesinde değerlendirildiğinde gerekli görülmemektedir.

   Bilgilerini rica ederim.



                              İhsan AKBIYIK
                               Genel Müdür a.
                    Genel Müdür Yardımcısı
           

binikalamadım


kayacan

Genel müdür yardımcısının demek istediği aslında sizinde tuttuğunu koparan dediğini yaptıran bir siyasetçiniz olursa bu rakamlar hesaplamalar birden bire yapılması gerekiyormuş haline döner. Ben bana cevap veren sayın müdür yardımcısına sormak isterim.Adana Antep arası otobanı anladım.Peki İskenderuna neden otoban var.Ben o yolda doğru dürüst araba göremiyorum.Yılda geçen araba sayısı kaçki İskenderuna otoban yaptınız?Ereğli-Pozantı arası çoğu yer dağlık ve doğru dürüst düz arazi yokken yapılan sayısız tünelleri ve viyadükleri bir görün sonra Ankara-Samsun arasındaki yola yol derseniz birşey demiyorum artık...

Akyol

Arkadaşım sana %100 katılıyorum o otobanı biliyorum bomboş kalan deniz manzaralı otoban ya motorsikletlerle saçma yarışlar yapılıyor yada askeriye araçları ordan suriye'ye muhimmat taşıyorlar yani memleket hayrına yapılmış gram iş yok orda! İş Samsun'a gelince hop bir dk derler söz konusu başka yerler olunca kesinlikle gerekli! Lanet olsun böyle anlayışa >:(

kayacan

Bunların birbirinden haberi yok heralde.DLH'nin bir hazırlığı var diye cevap almıştım oysa.Milletvekillerimize ve Bakanımıza duyrulur...
Alıntıİlgi :  Başbakanlık İletişim Merkezinin (BİMER) 22.07.2009 tarihli e-posta
mesajı.

Başbakanlığın 19.01.2006 tarihinde 2006/3 sayılı Genelgesi ile uygulamaya
konulan, Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) Doğrudan Başbakanlık
uygulaması kapsamında, Başbakanlık BİMER Merkezinden alınan "Samsun-Ankara
Hızlı Tren Hattı ve Normal Raylı Hat Projesi hangi aşamada ve ne zaman
yapıma başlanacak" konulu bilgi talebinize ilişkin ilgide kayıtlı e-posta
mesajı incelenmiştir.

Bakanlığımız Demiryollar Limanlar ve Hava Meydanları İnşaatı Genel
Müdürlüğünün Samsun-Ankara Hızlı Tren Hattı ve Normal Raylı Hat Projesiyle
ilgili herhangi bir çalışması bulunmamaktadır.

Bilgilerinizi ve gereğini rica ederim.

kayacan


kayacan

Milletvekillerimize ve bakanımıza duyrulur demiştim.Duyan olmuş demekki.
AlıntıSamsun Milletvekili Cemal Yılmaz Demir, Samsun - Ankara tren yolu ulaşımının belirlenecek yeni güzergah ile yaklaşık 600 kilometre kısalabileceğine dikkat çekti.
Demir, ayrıca Çarşamba - Samsun arasındaki demiryolu hattının yeniden hizmete açılmasını talep etti.

Samsun Milletvekili Cemal Yılmaz, AK Parti Samsun İl Başkan Yardımcısı Uğur Hacıkerimoğlu, Çarşamba İlçe Başkanı Mehmet Köse'nin aralarında bulunduğu bir grup heyetle Devlet Demir Yolları (DDY) Genel Müdürü Süleyman Karaman'ı ziyaret etti.

Milletvekili Demir ve beraberindeki heyet, Kutlukent'te ki Küçük Sanayi Siteleri ve Organize Sanayi Bölgesi'ndeki çalışan işçilerin ulaşımının kolaylaşması, Çarşamba güzergahındaki köylerin ve Samsun - Çarşamba gidiş - gelişinde kullanılan tren hattının yeniden açılmasını istedi.

Demir, ayrıca, Samsun - Ankara hattının kısaltılmasını isteyerek, Samsun-Amasya-Tokat-Sivas-Ankara hattının kaldırılarak Samsun-Amasya-Çorum-Çankırı -Ankara hattının tercih edilmesini önerdi. Böylece trenle ulaşım yolunun bin kilometreden 4 yüz 70 kilometreye kısalacağını söyleyen Demir, tren hatları üzerindeki elektronik sinyalizasyon çalışmalarının tamamlanmasını talep etti.



Talepleri dinleyen DDY Genel Müdürü Süleyman Karaman ise, söz konusu hatlarla ilgili çalışmaların sürdüğünü vurgulayarak destek olunması halinde kısa sürede bitirilebileceğini ifade etti. Genel Müdür Karaman, Samsun - Ankara hattının ise iyileştirilerek ilerde yapılacak ek yatırımlarla Ankara'ya hattın bağlanabileceğini kaydetti. Karaman ayrıca, İstanbul- Ankara arasının hızlı trenle birleşmesi ile Samsun'dan gelen demir yolu hattının İstanbul ve Akdeniz Bölgesi'ne de devam edebileceğine dikkat çekti.

Samsun - Ankara Demiryolu ilgili ilave olarak özellikle Kuzey Ülkeleri ile Akdeniz arasında yük taşımacılığının demiryolu ile yapılması yönünde çalışmaların devam ettiğini anlatan Karaman, sinyalizasyon çalışmalarının ise önümüzdeki yıllarda yatırım programına alınması için çalışacaklarını söyledi.



Yukarıdaki alıntıda siyahla belirttim.Söz konusu hatlarla ilgili çalışma sürüyormuş diye TCDD genel müdürü söyledi.Oysaki Bimere yaptığımız başvuruda söz konusu hatlarla ilgili çalışma olmadığı bize söylenmişti.Üstte bir çalışma olmadığı yönünde maili görebilirsiniz.Bu demek oluyorki kimsenin birbirinden haberi yok.Bence çalışma malışma yok.

kayacan

TCDD genel müdürü çalışma var diyor.Bakanlık yok diyor hangisi doğru diye bimere yeniden soru gönderiyorum.

berusa55

Sayın Demir'i bu girişiminden dolayı kutluyorum yalnız lafta kalmaması gerek bu söylenenlerin... Samsun'un demiryoluyla Ankara'ya Sivas üzerinden gidilmesi saçmalığından artık vazgeçilmesi gereklidir. Bu konuda DDY'nin çalışmalar başlatmasını umuyoruz. Samsun, Ankara - Sivas hızlı tren güzergahına Kırıkkale - Çerikli'den bağlanmalıdır. 

kayacan

Berusa55 düzgün ve kaliteli fikirlerinden dolayı seni kutluyorum ve tamamen katılıyorum.

Akyol

bu konuda ki ısrarın, soruların ve çaban takdire değer gerçek bir SAMSUN'lusun kayacan didiklemeye devam arkadaşım.

berusa55

Alıntı yapılan: kayacan - 02 Eylül 2009, 19:55:01
Berusa55 düzgün ve kaliteli fikirlerinden dolayı seni kutluyorum ve tamamen katılıyorum.


Teşekkür ederim kayacan kardeşim; ben de seni bu konudaki ısrarın ve ilgin dolayısıyla tebrik ederim. Samsunspor'umuz ve Samsun'umuz bizlerin ortak sevdası ve hassasiyetler olmalıdır her zaman.