Bayram Bektaş

Başlatan _SoN_, 05 Haziran 2022, 23:04:56

« önceki - sonraki »

_SoN_

05 Haziran 2022, 23:04:56 Son düzenlenme: 06 Haziran 2022, 12:47:57 _SoN_


Kulübümüz, Teknik Direktörlük konusunda Bayram Bektaş ile yaptığı görüşmeler sonucu 1+1 yıllık anlaşma sağlamıştır.

Teknik Direktörümüz Bayram Bektaş'ın imza töreni, 8 Haziran Çarşamba saat 14.00'de Nuri Asan Tesislerimizde gerçekleşecektir.

https://www.samsunspor.org.tr/haberDetay.php?id=6547


1+1 Sözleşme imzamışız, inşallah faydalı olur.

Lusage

Paraları çöpe atıp, taraftara paraaa paraaa demeye devam et über diplomalı muhteşem başkan.. Devre arasını göremez..

Redmi Note 9 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


jean

Cok kotu bir tercih fazla kalamaz bence insaallah ben yanilirim

_SoN_

1 sezonu bitirdiği ve 2 puan ortalamasını gördüğü olmuş mu? İlkleri bizde yaşar inşallah.

eprianu

Başarılı olacağını düşünmüyorum. Yine de lafın gelişi hayırlı olsun diyelim.

Sezona direk Bayram Bektaş ile başlasalar bu kadar ağır tepki verilmezdi. Yani taraftar yine istemezdi ancak şimdiki gibi ağır tepkiler olmazdı. Sezon öncesi çıkıp geçmişteki onca rezalete rağmen vizyon kelimesini kullanacaksın, insanlara umut vadedeceksin, sistemden falan bahsedeceksin, güzel bir hamle ile Çağdaş Atan'ı getireceksin ancak sonu böyle bitecek. Tam bir hayal kırıklığı.

Böyle giderse yine 3-5 bin taraftara oynar bu camia. Taraftar şimdiden cephe almaya başladı. Yönetim son koz olarak kaliteli transferler yapmak zorunda. Yoksa bu sezon da gider.

Ayberk

Kimin geldiğinin zerre önemi yok. Klopp gelse de yok. Yönetim biçimi, taraftarın her iki uçta abartılı tutumu var oldukça tazminatı en düşük hoca kimse o gelsin. Göndermesi kolay olur. Zira başarı şu yapıda pek mümkün değil.

Sadece Samsunspor

06 Haziran 2022, 00:00:03 #6 Son düzenlenme: 06 Haziran 2022, 08:25:33 Sadece Samsunspor
Koca ulkede yine memleketi trabzon olan bi hoca buldunuz tebrik ederim

eprianu

Şu üsluba bakın ya! Söylediklerine insan kısmen hak veriyor ama üslubu gerçekten iğrenç. Hazırlık maçı eleştirisine bile tahammülü olmayan birinin sezon sonunu getirmesi çok zor.

Söylemleriyle ortalığı yıkıp döken, çok sayıda taraftarın kalbini kıran, tribünlerin boşalmasına sebep olan Yüksel Yıldırım üslubunu düzeltti diye sevinirken şimdi de bu çıktı karşımıza.

Yani her şey olumlu giderken eleştirmemeye dikkat ediyordum ama insanın da dayanma gücü bir yere kadar. Üslup o kadar iğrenç ki sanki takımın sahibi.

https://twitter.com/selcukkaya5555/status/1550843891951321089

Sol Açık

Alıntı yapılan: eprianu - 24 Temmuz 2022, 11:29:56Şu üsluba bakın ya! Söylediklerine insan kısmen hak veriyor ama üslubu gerçekten iğrenç. Hazırlık maçı eleştirisine bile tahammülü olmayan birinin sezon sonunu getirmesi çok zor.

Söylemleriyle ortalığı yıkıp döken, çok sayıda taraftarın kalbini kıran, tribünlerin boşalmasına sebep olan Yüksel Yıldırım üslubunu düzeltti diye sevinirken şimdi de bu çıktı karşımıza.

Yani her şey olumlu giderken eleştirmemeye dikkat ediyordum ama insanın da dayanma gücü bir yere kadar. Üslup o kadar iğrenç ki sanki takımın sahibi.

https://twitter.com/selcukkaya5555/status/1550843891951321089

Ben röportajın tamamını izlemiştim. Açıkçası soru salakçaydı ve bana sorulsa kıl olurdum. Yani soran diyor ki;
"Hazırlık maçlarında oynanan futbol, özellikle taraftar tarafından çok eleştirildi... yenilgilere çok fazla sosyal medyada tepki oldu. Buna karşılık taraftara bununla ilgili önümüzdeki dönemle ilgili bir mesajınız olacak mı?"
https://www.youtube.com/watch?v=8jL3Io5zAKQ

Kim bu Samsunspor taraftarı, nerede izlemiş hazırlık maçlarını, hangi mecrada kim ne diyerek eleştirmiş? Herşey belirsiz! Yani gazeteciliğin esası olan 5N 1K meselesi ile uğraşmayıp, oturduğu yerden soru sormak böyle birşey... "Bu konuda eleştiriler var"... Kim, nerede, ne zaman vs...

Röportajın genelinde yaklaşım falan bilgilendirici, samimi ve makuldü, ama bu salak soru ile ben de gerildim, Bayram Bektaş da gereksiz agresif yanıt verip çanak tutmuş oldu... Şimdi twitter'da bu kısmı kesip paylaşıyor ve bu da çok bilinçli. Tanımıyorum kendisini ama bu işteki samimiyetsiz olan taraf, bu haberi yapan Selçuk Kaya!

Hiç kusura bakılmasın, bizim basın Samsunspor'un faydasını falan düşünmüyor, kendi ekmeğinin derdinde ve bunu gazetecilik yaparak değil dedikodu yaparak yapmaya çalışıyor!!! Twitter'da tık alıyor, yukarıda paylaştığım youtube linkleriyle tık alıyor, cebine bakıyor... Sen, ben, Samsunspor veya taraftarı umurunda değil!!!

eprianu

O zaman tepkisini basın mensuplarına göstersin, taraftara değil.