Samsunspor.biz Genel Sohbet Odası

Başlatan berusa55, 09 Ağustos 2008, 14:50:52

« önceki - sonraki »

forzasirin55

Korkaklık mı kapasite mi ?

Böyle konuları hep halı saha ile kıyaslarım. Bazen çok iyi top çevirir rahat galibiyetler alırız.
Ama bazı rakipler ile oynarken sanki aylardır top oynamamış gibi kalırız sahada.
rakipte öyle adamlar vardırki tyeknik iyi pas yapan süratli ve senin oyununu bozan.
Yani özetle rakipte senden fazla meziyetler olunca seni kitleyebiliyor.
Bu maçta buna benziyor bence.

isa55

Futbolda hocanın, basketbolda ise kadronun yetersizliğinden çıkamadık.

eprianu

Lig devam ederken "bu takımı bazı futbolcular sabote ediyor" dedik dedik, durduk. Herkes gördü, Ertuğrul Bey göremedi.


_SoN_

Bunun adı en hafif tabirle, adiliktir, yazıklar olsun böyle oyuncularada, bunlara bu zamana kadar katlananlarada.

Sonra sorup dururlar, bu oyuncular bize gelince neden oynamıyor diye ! Alın size cevap ? Hala neyi arıyorlar bilmiyorum.

Bu adamlar mı Şampiyon yapacaktı bizi?

eprianu

Papağan gibi aynı şeyleri tekrarladık. Altınordu maçından sonra Gökhan Alsan ve Nadir'in kıçına tekmeyi vursaydık şu anda şampiyonduk. Göz göre göre yediler takımı. Ali Kılıç gibi gençler alt yapıda takır takır top oynarken bizi Nadir, Gökhan, Yalçın, Caner gibi adilerin eline muhtaç ettiler. En çok da buna yanıyorum.

Ayberk

Şampiyonluğunu falan geçtim. 3'te 3 yapsak bile ipler elimizde değilken şu eşekleri kesip u19 takviyeli çıkmadık ya maçlara yazıklar olsun. Öyle de çıkamadık böyle de.

defansif orta saha

Normalde şu yazışmaları başka birinden görsem normal karşılarım. "Yahu abartmayın, eyüp semti mübarek insanların kabirlerinin bulunduğu yer ya -yüzüne nur gelmiş falan- espri yapıyorlar" derim ama bu isimlere iyi niyetle yaklaşamıyorum.

Ayrıca başka bir ekran görüntüsü daha gördüm. Biri yalçın'a özelden yazmış "ayıp olmuyor mu?" gibisinden. O da "samsunspor'la ilgili değil, bir isim ile ilgili" falan demiş. Yani eyüp semti esprisi falan değil. Uzun lafın kısası, geçen sene bu kadro ile 70 puanı yine iyi toplamışız.

Lusage

Alıntı yapılan: Lusage - 16 Nisan 2021, 15:47:30Hepsi de isabet olmuş. Lakin eksik o liste.. Antep tayfa nerede Antep tayfa??

Al sana Antep tayfa hoca.
Al sana Antep tayfa başkan.

Çok bildiğini zannedip bı halt bilmeyen sözde profesyoneller. Alın size karakterli oyuncu. Dilimde tüy bitti Antep tayfa diye diye. Alın size Antep tayfa...

Alıntı yapılan: eprianu - 15 Haziran 2021, 21:35:08Lig devam ederken "bu takımı bazı futbolcular sabote ediyor" dedik dedik, durduk. Herkes gördü, Ertuğrul Bey göremedi.



jean


binikalamadım

Şu an da İstanbul Veliefendi Hipodromundayım tüm koltuklar kırmızı beyaz siyah harika yaa...

_SoN_

Mehmet Altıparmak söylentileri var, eğer olursa bu lig için cv si mükemmel, bu ligi tanıyan disiplinli ve güven bir hoca, inşallah haberler doğrudur, bence kariyeri biel bu lig için yeterde artar bile.

jean

Benim icim sinmiyor bu isme yinede imzalarsa hayirlisi olur insaallah