Sayfa: [1] 2 3 4 ... 7
Yazdır
Gönderen Konu: Doğum günümüz; 26 Kasım...  (Okunma Sayısı 25963 defa)
mehmet yılmaz
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7099



« : 14 Kasım 2008, 19:11:53 »



O tarihte ben askere gitmeye hazırlanıyordum. İşin aslı böyle bir siteden de sitenin kuruluşundan da haberim yoktu...

Takvimler 26 Kasım 2004'ü gösterdiğinde www.samsunspor.biz doğdu.

Rahmetli kardeşim M.Teoman Taş ( Timofte ) bunun hikayesini sanki kendi evladından bahsedercesine defalarca anlatmıştı bana. Onunla birlikte bu yola çıkan Samsunspor aşıkları halen aramızda. Samsunkopat, Merkez, Amsterdamli, Yönetici ilk anda aklıma gelen isimler... ) Bir de ilk 15 üyemiz var.  ( yönetici, samsunkopat, timofte, curva55, Amsterdamli, roligan, fatihsune, söğütlübahçeli, HoliganSamSunLu, JohnMorGaN,radikal-fma, recai, marjinal, bengülü, berusa55 )
Onların da yorumlarını almak isterim bu başlıkta.

Dediğim gibi ben de pek çoğunuz gibi geç katıldım bu foruma ama şu an uzun uzadıya anlatamasam da hayatımda çok derin değişikliklere sebep oldu. ( Samsunspor Kitabında epeyce anlatttım bu değişimi/dönüşümü... ) Tribündergide Timofte ile tanıştım, sonra yüzyüze görüştük, orada samsunspor.biz'den bahsetti bana. Yazar mısın bizde de dedi. Öyle başladık ve bağlandık siteye.

Teoman'ın halen etkisinden kurtulamadığım gidişinden sonra sağolsunlar ailesi ve arkadaşlar bu bayrağı bize tevdi ettiler. Eksiğiyle, yanlışıyla devam ettiriyoruz, tek amacımız Timofte'nin çizdiği çizgiye ve onun Samsunsporluluğuna sadık kalmaktır. Bu bayrak şimdilik bizde ileride daha genç kardeşlerimize gönül rahatlığı ile teslim edebiliriz elbette.

Buradaki insanlar için az ya da çok birşeyler ifade ediyor bu site. Kimimiz daha bir bağlandık samsunspor.biz ile takımımıza, kimilerimiz bilgi sahibi olduk, kimilerimiz sağlam dostluklar edindi... Bir şeyleri paylaştık en azından. Ya da kendimizi gibi başka "delilerin" varlığını da görünce tabiri caizse iman tazelemiş olduk.

26 Kasım günü sitemizin 4 kuruluş yıldönümü. O gün bir basın açıklaması yaparak sitemizde devam eden "Samsunspor Tarihinin En İyi On Biri" anketinin sonuçlarını duyuracağız.

Size sorum şu olacak; başka ne yapabiliriz o gün?

Benim teklifim ise şu; akşam güzel bir mekanda bir yemek yiyebiliriz. İsteyen arkadaşlarımıza samsunspor.biz atkılarını da veririz o akşam.

Yemek ücretini ise herkes kendi cebinden ödeyecek

Tanışamadıklarımız varsa, onlarla da tanışmış oluruz bu vesile ile.

Samsunspor.biz yönetim grubu adına hepinize teşekkürlerimizi iletiyorum.
Kayıtlı

"Kırmızı, Beyaz, Kara Sevda..."
red_white
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 3408



« Yanıtla #1 : 14 Kasım 2008, 19:17:07 »

tekrardan Allah razı olsun Teoman abiden mekanı cennet olsun
Kayıtlı

SAMSUNLU OLMAK KOLAY & SAMSUNSPORLU OLMAK OLAYYYY..
Recep
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2889


BİR SAAT 60 DAKİKA DEĞİL 55 DAKİKA OLSUN


« Yanıtla #2 : 14 Kasım 2008, 19:19:30 »

Rahmetli Teomanın mirası en iyi şekilde inşallah uzun yıllar devam edecek
genç kardeşlerimiz bu emanete sıkıca sarılıp bayrağı daha ilerilerede taşıyacaklar Allahın izniyle
İYKİ VARSIN SAMSUNSPOR.BİZ
senin sayende kalıcı dostluklara imza attık
bir lafımda sevgili Samsuniye
ha bire yemekleri biz olmadan yediriyorsun millete
ben bunların hesabını senden istanbula gelince sorarım
Kayıtlı

SAMSUNU YÖNETENLER BİR TERCİHLE KARŞI KARŞIYA KALDIKLARINDA  SAMSUNSPORU KADERİNE TERKETMEK YERİNE KOLTUKLARINI VE SAMSUNU TERK ETSİNLER
maviay55
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 3840


Babamdan Kalan Tek Mirassın


« Yanıtla #3 : 14 Kasım 2008, 19:24:31 »

ii ki varsın samsunspor..ii ki varsınız samsunspor.biz üyeleri... ii ki doqduk 
Kayıtlı

Başkentli Samsunsporlular 2009
mehmet yılmaz
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7099



« Yanıtla #4 : 14 Kasım 2008, 19:24:43 »

Recep Abi sen yanlış anlamışsın
Yemekleri ben yedirmeyeceğim
Forza Alman Usulü
Kayıtlı

"Kırmızı, Beyaz, Kara Sevda..."
maço
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1600



« Yanıtla #5 : 14 Kasım 2008, 19:25:46 »

teoman abinin youtube a koydugu bir vıdoe dakı lınkten bulmustum bu siteyi

tekrardan allah rahmet eylesın ıyıkı bulmusum bu siteyi , samsunspor umuz hakkında renkdaslarımın goruslerını ve takımımım hakkındakı bılgılerı daha ayrıntısına kadar gormek cok hosuma gıdıyor.

tesekkurler
Kayıtlı
Recep
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2889


BİR SAAT 60 DAKİKA DEĞİL 55 DAKİKA OLSUN


« Yanıtla #6 : 14 Kasım 2008, 19:26:45 »

Recep Abi sen yanlış anlamışsın
Yemekleri ben yedirmeyeceğim
Forza Alman Usulü
olsun aynı masada olalımda bizim masamızı şereflendirde bütün paraları ben ödeyeyim
Kayıtlı

SAMSUNU YÖNETENLER BİR TERCİHLE KARŞI KARŞIYA KALDIKLARINDA  SAMSUNSPORU KADERİNE TERKETMEK YERİNE KOLTUKLARINI VE SAMSUNU TERK ETSİNLER
**KaR6**
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7184



« Yanıtla #7 : 14 Kasım 2008, 19:31:52 »

abi, uzun uzun yazıcam sitenin 4.yılı ile ilgili hislerimi ancak şunu söylemek istiyorum ki, yemek işini 27 kasım da yapsak olmaz mı biletim 27 si sabahına, yapın bi buyukluk kırmayın beni
Kayıtlı

Samsunspor benim için bir futbol kulübü değil, bir ülkü bir yaşam biçimidir.
YaşarDoğu
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 4555


Şâha kalkacağın zaman da gelecek!!!


« Yanıtla #8 : 14 Kasım 2008, 19:42:54 »

Teoman abiye Allah tan gani gani rahmet diliyorum.Yeni yılımız İnşAllah Samsunspor umuza hayırlı gelir ve tekrar süper lig'de olmamıza şans getirir.
Kayıtlı

' Bu aşkın bu sevdanın üstünden,Hayat geçti,ömür geçti,yaş geçti '

cembaba
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 9066



« Yanıtla #9 : 14 Kasım 2008, 19:58:30 »

çok duygulandım okurken.. Allah razı olsun Teoman Abi'den ve sizlerden.. bu sitemiz çok güzel.. ben begeniyorum.. ayrıca kaliteli insanlardan oluşmakta taraftar sitemiz.. Tekrardan çok teşekkürler.. güzel bi yazı olmuş samsuni abi.
Kayıtlı
grkn55
Ziyaretçi
« Yanıtla #10 : 14 Kasım 2008, 19:59:32 »

2004 de ben askerdeyken buldum bu siteyi askerlik yaptığım yerin kütüphane sorumlusydum bölükte bulunan tek internet bağlantı olan odasıydı kütüphane. her sabah halk gaztesinin internet sitesinden haberleri okurdum daha sonra bu siteyi buldum ve hep burdan takip ettim Samsunsporu. askeriğimin bittiği son gün mayısın 8 i yıl 2005 ligin son haftası beşiktaşla maçımız vardı stada çok yakındı askerlik yaptığım yer halamlara eşyalarımı bırakıp maça geldim o gün yanlış hatırlamıyorsam sabancı lisesiydi galiba onun önünde bi kaç arkadaşla buluşup maça gitmişdik bu arkadaşlarla bu siteden tanışmıştım curva (ibrahim), sezgin ve bi kaç arkadaş daha vardı isimlerini hatırlamıyadığım. atkı vermişti bize ibrahim curva55 yazıyo üstünde hala durur çarşının mekanından o atkılarla geçmiştik. stadda samsunkopatta ve bi kaç kişiyle daha tanışmıştım.

bu siteyi kuran arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.yemekte bulunmayı çok isterim inşallah orda buluşup tanışırız..
Kayıtlı
mehmet yılmaz
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7099



« Yanıtla #11 : 14 Kasım 2008, 20:08:02 »

@grkn55
Yazdığın yazı için teşekkür ederim. Aslında herkes siteyi nasıl keşfettiğini yazarsa daha hoş bir başlık olur kanısındayım.

abi, uzun uzun yazıcam sitenin 4.yılı ile ilgili hislerimi ancak şunu söylemek istiyorum ki, yemek işini 27 kasım da yapsak olmaz mı biletim 27 si sabahına, yapın bi buyukluk kırmayın beni

Benim tanıdığım Kar6 bir gün önceden gelir Samsun'a. 
Kayıtlı

"Kırmızı, Beyaz, Kara Sevda..."
jean
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7228


Yaradana sigindim


« Yanıtla #12 : 14 Kasım 2008, 20:33:49 »

ben bilgisayar islerinden anlamam sadece msne girer samsunspor haberlerini takip ederim o donemde basketbol takimimiz 1.lige cikmay ahazirlaniyordu bende tesadufen bu siteye denk geldim sadece basketbol konusunda yaziyordum inanmayacaksiniz nasil uye oldugumu bile bilmiyorum resmen tesadufen uye olmayi bile bilmiyordum sonradan takim ligden cekildi samsunspor kume dustu en kotusude uye olduktan sonra yuzyuze tanistigim teoman abi oldu umarim butun bu olumsuzluklardan sonra buyuk bir sevinc yasariz
Kayıtlı

Sahadet peygambere,canlar allaha ait
Sempatik Bengülü
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2154


bursa'dan


Site
« Yanıtla #13 : 14 Kasım 2008, 20:49:54 »

Bende bu siteyi abim bengülü sayesinde öğrendim sonra sanada bir üyelik alalım dedi ve böyle gelişti herşey.Önceleri fazla girmezken son 1 yıldır hemen hemen hergün girip bakıyorum yorum yazmasamda en azından yorumları okuyorum burda bir çok abim kardeşim oldu
dualarımız seninle teoaman abi
                SENİ UNUTMADIK UNUTTURMAYACAĞIZDA
Kayıtlı
CurvaSudSamsunspor
Üst düzey taraftar
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1008



« Yanıtla #14 : 14 Kasım 2008, 20:51:21 »

haydi yemeğe ....
Kayıtlı

SamsunsporuMu Sevmeme enGeL oLacaksan PeDer ! O ZamaN KusuRa BakMa sANADa GidEr ! ...
Sayfa: [1] 2 3 4 ... 7
Yazdır
 
Gitmek istediğiniz yer: